Sunday 18 May 2014

Shpërthim çokollate (tortë)

Arsyeja pse e kam titulluar këtë publikim/tortë Shpërthim çokollate nuk do shumë mund për tu kuptuar, kemi të bëjmë me një nga ëmbëlsirat më çokollatë-plote që mund të imagjinoni.
Por nëse po prisni diçka super të ëmbël dhe të rëndë, gaboheni. Teprimi në këtë rast është ekskluzivisht me çokolatë.
Mund t’ju them që është një tortë me të vërtetë e shijshme, me të cilën mund ta qerasin denjësisht këdo. Imagjinoni një petë të shkrifët, të butë dhe të lëngshme e mbytur në kakao çka e bënë atë të pasur, e mbuluar pastaj me krem të dendur nga çokollata e zezë…është me të vërtetë e pamundur t’i rezistohet sidomos nëse jeni dashamirës të çokollatës.

Nuk po e zgjas sepse kam përshtypjen që fotografitë e mëposhtme do të më ndihmojnë të sqaroj më mirë se për çka bëhet fjalë.
Për këtë tortë duhen:
IMAG8243
Për petët:
50 gr kakao pluhur,
100 gr sheqer kafe(i errët),
250 ml ujë të vluar
225gr miell,
½ luge çaji sodë bikarbonati,
½ luge çaji pluhur për pjekurina,
125gr gjalpë,
150gr sheqer,
2 lugë çaji esencë vaniljeje,
2 vezë.
Për kremin:
125ml ujë,
30gr sheqer,
175gr gjalpë,
300gr çokollatë të zezë.
Filloni duke e përvëluar kakaon dhe
sheqerin me ujin e sapo vluar, përzieni mirë dhe lëreni anash.
IMAG8247
Në një enë përzieni me mikser gjalpin e lënë në temperaturë dhome bashkë me 150gr sheqer, më pas shtoni vezët (njërën pas tjetrës, duke përzier ndërkohë masën).
IMAG8251Shtoni edhe esencën e vaniljes dhe “çajin” me kakao, pastaj edhe përbërësit e thatë të bërë bashkë paraprakisht. (Mos harroni, mielli i përdorur në ëmbëlsira duhet situr gjithmonë para përdorimit, me atë rast shtohen edhe pluhuri i pjekurinave dhe soda).
IMAG8254
kur të keni përzier të gjitha këto, merrni dy tepsi-kallëp të madhësisë së njejtë, mbuloni me letër për pjekje dhe derdhni në të dyja masë të barabartë të brumit. Piqen në temperaturë të lartë (200°C)
Për kremin procedura është mjaft më e thjeshtë: Në një tenxhere vendosni 125ml ujë, 30gr sheqer të  kaftë dhe 175 gr gjalpë.
IMAG8261
Vendoseni këtë tenxhere në zjarr të lartë dhe përzieni derisa gjalpi të shkrihet plotësisht dhe të shihni flluska në lëngun e formuar.IMAG8262Më pas largojeni nga zjarri dhe derisa është e nxehtë shtoni çokollatën e copëtuar. Përzieni mirë që çokollata të shkrihet dhe lëreni të ftohet.
IMAG8263
Vëmendje: çokollata nuk duhet asnjëherë të vihet në kontakt të drejtpërdrejtë me temperaturën/zjarrin sepse gjalpi i çokollatës shkatërrohet, formohen kokërrza dhe humbet e gjithë esenca e çokollatës së shkrirë, të lëmuar dhe të butë.
Kur t’i jetë ulur temperatura ky krem do të filloj të ngurtësohet, dhe mund të shpërndahet mbi petët e pjekura dhe të ftohura gjithashtu.
Bërja bashkë është hapi i fundit dhe më hipnotizuesi :)))) IMAG8267IMAG8273-001IMAG8285IMAG8282-001Burimi :  Global Cuisine ( Bardha Ahmeti )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...